American Express Türkiye Operasyon Yönetiminde Octopod Kullanıyor

Kurumsal seyahat planlama ve yönetimi sektörünün dünya lideri American Express Türkiye operasyonlarını OCTOPOD ile yönetiyor.

Kurumsal seyahat planlama ve yönetimi sektörünün dünya lideri American Express Türkiye operasyonlarını OCTOPOD ile yönetiyor.

Kurumsal Seyahat planlama ve yönetimi sektörünün dünya lideri American Express Türkiye operasyonlarını Octopod ile yönetiyor… 

1946 Türkiye’de yılında kurulan TürkEkspress kurumsal seyahat planlama, etkinlik ve VIP taşımacılık konularında faaliyet göstermektedir. 

Müşterilerinden gelen seyahat taleplerine göre 360 derece seyahat planması yapan Türkekspress, uçak bileti, konaklama, transfer yönetimi, araç kiralama ve etkinlik yönetimi süreçlerini talep gelişinden tekliflendirilmesine, rezervasyonların yapılmasından faturalanmasına kadar olan tüm süreçlerini Octopod ile tek çatı altına topladı. 

Octopod öncesinde, mail, telefon ve farklı yazılımlarla takip edilen süreçler Octopod sayesinde yeniden tasarlanarak maksimum verimlilik esasına göre yeniden modellendi. 

Söz konusu tüm süreçler Octopod’un hızlı yazılım geliştirme özelliği sayesinde hızla canlıya alınarak yönetici raporları ve kontrol noktaları hazırlandı. 

Ofis içinde ve Uzaktan çalışan tüm seyahat danışmanlarının bütün süreçlerini tek ekrandan yönetmesi ve diğer departmanlarla iletişim kurmasını sağlayan sistem, farklı yazılımlarla yapılan entegrasyonlarla (THY, Pegasus Bilet Satışı, ERP , E-Fatura, Online Tahsilat) mükerrer veri girişi ve raporlama için harcanan zamanlarda büyük tasarruf sağlarayak verimliliği en üst noktaya taşıdı.